Yhteinen tarinamme jatkuu uudella tyylillä

Arvomme ovat jatkuva kehittyminen, toisten kunnioittaminen ja vastuullisuus. Mielestäni nämä ilmentävät juuri MiiluWillan syvintä olemusta, siis sitä mitä alunperin ajattelimmekin, kun perustimme MiiluWillan.

Kerroin ensimmäisessä blogissani kehityspäivistä ja niiden tuloksesta eli siitä mitä saimme aikaan. Kirjoitin uuden strategian suuntaviivoista ja miksi uutta strategiaa tarvitaan. Oli myös puhetta aikatauluista ja miten edettäisiin. Tällä kertaa ajattelin kertoa mitä sen jälkeen on tapahtunut MiiluWillan yhteisössä.



MiiluWillassa on tapahtunut paljon

Olemme saaneet kahdessa kuukaudessa paljon aikaan. Muutosprosessimme alkoi heti kehityspäivien jälkeen, kun tulimme johtoryhmän eli Esko Langan, Piitu Rukin ja Ville Värttinän kanssa Tuusulasta takaisin toimistolle. Päätimme heti, että tarvitsemme muutokseen projektitiimin ja Milli Milbury viestintävastaavana mukaan. Käytännössä projektitiimi koostui samoista henkilöistä keitä oli mukana kehityspäivilläkin. Pidimme yhteisen infotilaisuuden uudesta strategiasta ja arvoista 15.8., jolloin läpikävimme koko tulevan muutoksen, aikataulut, yhteiset tilaisuudet ja tulevaisuuden. Infotilaisuudessa saimme teiltä arvokasta palautetta, jotka otamme huomioon. Koulutimme esimiehet ja koko henkilökunnan käyttämään arjessaan uusia arvoja. Jokainen sai mahdollisuuden pohtia arvoja käytännössä omassa työssään.

Kysely henkilökunnalle strategiasta ja arvoista

Henkilökunnalle lähetetään Webropol-kysely strategiasta ja uusista arvoista. Kysely aukeaa 21.10. ja siihen on mahdollista vastata 4.11. asti. Henkilökunnan mielipide on meille tärkeä, ja arvostamme vastauksianne suuresti. Toivomme henkilökunnan omaksuvan uudet arvot ja olevan niiden kanssa samaa mieltä. Kyselyn tulokset analysoidaan ja viestintävastaavamme Milli Milbury on luvannut tiedottaa tuloksista marraskuun alussa. Käyttehän kaikki vastaamassa kyselyyn ja antamassa palautetta sekä oman mielipiteenne miten olemme onnistuneet tähän saakka.  

Mitä seuraavaksi?

Seuraavaksi teemme markkinoinnin kanssa ilmoituksen verkkosivuillemme ja lähetämme asiakkaillemme asiakaskirjeen, jossa kerromme uusista arvoista ja miten ne tulevat näkymään ulospäin.

Kiitokset kuuluu henkilökunnalle

Olen erityisen iloinen ja otettu siitä tavasta miten henkilökuntani otti uudet arvot vastaan. Kaikki olivat innostuneina mukana heti alkaen ja halusivat olla yhteisellä matkallamme. Olen ylpeä henkilökunnastani ja toivon, että tekin olette siitä mitä olemme saaneet aikaan. Yhteinen tarinamme jatkuu.

Sippe Sipuli


Lisätietoa:

https://paivijohanna.blogspot.com/2019_10_13_archive.html

Lähteet:

Havain 2018. Millainen on hyvä blogikirjoitus? Luettavissa https://www.havain.fi/millainen-on-hyva-blogikirjoitus-teknisempi-resepti/ . Luettu 14.10.2019.

Viestintä-Piritta. 7 vinkkiä näin kirjoitat hyvän blogin. Luettavissa: https://viestintapiritta.fi/7-vinkkia-nain-kirjoitat-hyvan-blogin/ . Luettu: 14.10.2019.